Documentals de running Vol.7: “Running for Good″

El documental d’Amazon, “Running for Good” sobre la ultramaratoniana Fiona Oakes en la Marató Des, ens mostra una de les competicions més extremes de la planeta. La corredora britànica s’enfronta a 250 km durant sis dies pel desert del Marroc en què a més els corredors han de ser autosuficients.

Els beneficis de córrer dins de l’aigua

Els exercicis per a corredors dins de l’aigua tenen la particularitat de combinar dos aspectes essencials per a la preparació d’un corredor: l’entrenament cardiovascular i la tonificació muscular. Ideals per a l’estiu!

Et descobrim el paper de la UFEC en la representació de l’esport català

La UFEC (Unió de Federacions Esportives de Catalunya) s’autodenomina a si mateixa com “un òrgan de solidaritat entre les federacions esportives de Catalunya”. I assegura representar l’esport català dins i fora del nostre país, a més de “crear debat i donar solucions als problemes propis del sector esportiu català”.

Consells etapa post coronavirus per a runners

Mentre ens anem adaptant a la nova normalitat, i molts runners ja comencem a córrer altre cop, més o menys amb total llibertat, és moment de repassar les directrius més importants que hem de seguir per a tal de no caure lesionats.

Córrer o caminar, que és millor?

Determinar si córrer és millor exercici que caminar, o si per contra caminar és millor que córrer, depèn de quin aspecte de la nostra salut volem tenir cura i depèn de l’estat físic i de les preferències de cadascú, però cal tenir en compte els següents factors que us enumerem a continuació.

És millor córrer sol o acompanyat?

Prefereixes sortir a córrer sol o acompanyat? Segurament el més determinant en l’elecció serà la diferència en el nivell de forma de la persona que t’ha d’acompanyar.