Els 10 manaments del corredor novell

Us exposem de forma breu i concisa els nostres 10 manaments del corredor novell, petits però valuosos consells per a tots aquells que s'inicien en el món del running. Mitjançant la següent llista intentarem fer-vos entendre i perfeccionar la vostra passió per córrer per gaudir-la de la millor forma possible evitant problemes i decepcions.

1- Comprar unes bones sabatilles específiques per córrer, molt important escollir les que més s’adeqüin a la vostra petjada. Així evitarem lesions i millorarem el rendiment.

2- Els estiraments us ajudaran a no sofrir ni abans ni després d’una sessió intensa de running. D'aquesta forma evitarem lesions musculars i les famoses agulletes.

3- Recordeu que els dies de descans també formen part de l’entrenament, és molt important reposar uns dies després d’un gran esforç. Mínim 24 hores de repòs.

4- Córrer s’ha de convertir en un hàbit, fins i tot encara que siguin 20 minuts al dia, només així aconseguirem resultats immediats.

5- Augmentar les distàncies recorregudes un cop assolit un bon temps. No tingueu pressa per recórrer llargues distàncies, el vostre cos ha de millorar pas a pas.

6- Anar més lent augmenta la força i la resistència, i ajuda a millorar el vostre estil.

7- Utilitzeu la música com a mètode per potenciar la vostra ment, distrets rendireu molt millor. Intenteu evitar música relaxant.

8- Marqueu-vos metes diàries, setmanals i mensuals, és el camí a seguir si voleu que el running formi part del vostre dia a dia.

9- Gradueu la vostra dieta, una bona alimentació a part d’ajudar-vos a rebaixar pes, us farà sentir molt més forts.

10- Descarregueu-vos qualsevol aplicació de mòbil per registrar els vostres millors temps i per a que pugueu saber en tot moment els quilòmetres que porteu recorreguts, el vostre ritme o calories cremades.