3 conceptes bàsics per a perdre pes més ràpid fent esport

Trobaràs centenars d'articles que t'indicaran que estàs fent malament o bé per a perdre el màxim de calories cada cop que vas a fer esport. A vegades molta d'aquesta informació tendeix a contradir-se, pel que a continuació et detallem els 3 conceptes bàsics per a perdre pes més ràpid fent esport.

Cuida l'alimentació, no t'oblidis que és imprescindible hidratar-te i menjar variat
Molts aliments afecten negativament els nivells hormonals i això pot culminar en un emmagatzematge de greix inesperat. Algunes persones segueixen règims tant agressius que bàsicament perjudiquen el seu metabolisme, sofrint davallades d'energia, no oblidem que la millor dieta és aquella que és variada, equilibrada i constant (5 àpats al dia). Una bona hidratació també és imprescindible, sense un consum mínim d'aigua podem sofrir lesions i acumular greixos.

Intenta dinamitzar els teus entrenaments
Combina distàncies llargues a ritmes lents, i distàncies curtes a ritmes alts. O si no vols deixar de fer distàncies llargues, proposa't realitzar distàncies curtes a ritmes alts dins d'una ruta llarga. Usa la música per a motivar-te i gaudir de la teva potència física a intervals.

Dorm bé i redueix l'estrès
Per a que el nostre cos reaccioni com és degut necessita dormir 7-8 bones hores i no viure sotmès a un constant estrès. Pel que la salut mental i un descans adequat ajudarà a complementar perfectament el teu esforç físic, ajuda't planificant activitats que et facin desconectar de la rutina del dia a dia.